Odp: PROXIMA - po fakcie

Witam!

>wpuszczono nas juz po dwudziestej. zdaje mi sie, ze na twej stronie,
>fanthirze widzialem godzine 19.... podobnie na stronie gothicart... no coz
>postalem sobie ta godzinke przy lekkim mrozie,

Nie tylko Ty :( brrrr

>najpierw muzyka byla cicha na tyle, ze mozna bylo spokojnie porozmawiac.
>(swietny pomysl!)

Ogolnie cala impreza przeprowadzona zostala wg schematu znanego nam z Temple
Of Goths:
- Intro
- "Temple Of Goths" (wtedy nawet ci, co wyszli na zewnatrz klubu wiedza, ze
misterium sie rozpoczelo)
i dalej gotyckie szalenstwo
Wpadnij koniecznie do Gdanska! Ostatnio (na Halloween) przez pierwsza
godzine saczyla sie przez godzine plyta z chorami gregorianskimi...To byl
klimat!

>transparent gothic art. pod nim zasiadlo kilkunastu gotow. prezentowali sie
>znakomicie. szczegolnie wysoki gothare w pieknej aksamitnej koszuli z
>zabotem (to ty k'haal?). ktory potem pojawial sie to tu ta tam na sali z
>mina wielce zatroskana. nastepnie robil dokumentacje na video (kiedy
>zobaczymy fotki?)

No tak...coz, zostalem zdemaskowany. A ci ludzie, z ktorymi siedzialem pod
transparentem, to nasza gdanska ekipa. Wlasnie dzieki nim i wielu innym,
ktorzy z roznych powodow nie mogli przyjechac (prawda, Paulinko? :)) kazda
impreza jest niepowtarzalna.
A fotki zobaczycie mysle juz niedlugo.

>a propos strojow... bylo zdumiewajaco duzo gotow w 'strojach'. choc i tak
>naliczyl bym pol na pol z tymi bez strojow.

Ale czy zauwazyles, ze inwencje w tej dziedzinie przejawiaja glownie
dziewczyny?

>mam wszakze kilka zastrzezen co do muzyki. wedlug mnie bylo za malo
>lacrimosy, za malo sisters of mercy, szkoda, ze nie bylo inkubus sukkubus
>(szkoda, ze nieznalazly sie plyty...) szczegolnie 'dans vampyr'....,
theatre
>of tragedy z plyty aegis, moonspella z plyty sin/pacado..., a przeciez to
>jest naprawde dobre i diabelsko gotyckie.

Szkoda, ze Haarrry nie zrealizowal jednego punktu stalego imprezy w Gdansku:
dokladnie o polnocy uslyszeliscie "Intro Na Godzine Vampirow" (tytul moj,
nieoficjalny) a potem... ku mojemu roaczarowaniu trinaste stoleti. Nie zebym
mial cos przeciwko, ale u nas zawsze leci wtedy "Vampiria" Moonspela. Niech
zaluje, kto tego nie przezyl...

Szkoda, ze nie podeszliscie do nas. W koncu ten transparent wisial tam po
to, zebyscie wiedzieli, ze to my, "swoi ludzie".
Ciesze sie, ze wpadliscie

Pozdrawiam

GOTHIC ART:  www.gothicart.iq.pl