Re: PROXIMA - po fakcie

On Mon, 15 November 1999 at 18:24:13 +0100, K'haaL wrote:
> Wpadnij koniecznie do Gdanska! Ostatnio (na Halloween) przez pierwsza
> godzine saczyla sie przez godzine plyta z chorami gregorianskimi...To byl
> klimat!
moze i byl klimat. ja tam odczuwalem tylko klimat chlodnej jesieni.
przed ponad pol godziny stalem przy samych drzwiach. (przed nosem
mi je zemknieto i nie otworzono przez dlugi czas).
To bylo po tym jak osoby ktore wczesniej wchodzily juz nie mialy gdzie
zostawic rzeczy w szatni.

> nieoficjalny) a potem... ku mojemu roaczarowaniu trinaste stoleti. Nie zebym
> mial cos przeciwko, ale u nas zawsze leci wtedy "Vampiria" Moonspela. Niech
> zaluje, kto tego nie przezyl...
za co go troszke nie lubie. jak tez za to ze mojego ukochanego athamaya nie puscil.
*G*

--
slz