Odp: mrok

>Jak bedzie nastepna impreza w PROXIMIE, to prosze o danie mi znaku
>nieco wczesniej,

No nie mow, ze Ci nikt nie mowil

>( a tak by the
>way to doszly mnie sluchy -nietoperze tu w Stockholmie glosnio nadaja - o
>ToG 20.11,

Bo to sa te nietoperze, co to odwiedzaja nasza strone:)
I dobrze gadaja!

>a potem o mrocznych zaduszkach - moze niedlugo da sie BRC
>przerobic na knajpe wybitnie gotycka, bardzo bym wam tego i sobie zyczyla,
>co ty na to??????)

...i mozna by to wredne graffiti ze scian usunac, a nagrobki, ktore byly na
Halloween zainstalowac na stale, wino z kija, czarne swiece, a z Brunera
(wlasciciela klubu) zrobic, jak to ladnie Tenebrae Art ujal, gothare .
Chociaz z niego to predzej kothara niz gothara bedzie ;)

>w dalszym ciagu oczekuje fotek

Ja tez! I zly jestem coraz bardziej, ze ich nie ma.

>mam nadzieje na jakas gotycka impreze jak juz sie pojawie w 3-miescie

W listopadzie beda jeszcze dwie, w grudniu dwie... zalapiesz sie na ktoras,
prawda?

Pozdrawiam

K'haaL