vampiric gothic hail

witam wszystkich Braci i Siosty z Krainy Goth

Na poczatku chcialabym przeslac gotyckovampirze pozdrowienia  z dalekiej
mrocznej Polnocy dla wszystkich vampirow i gothpeople.
Tu gdzie aktualnie przebywa moje ludzkie, acz nieumarle cialo i rownie
niesmiertelna dusza jest rajem dla wszystkich kochajacych ciemnosc. PO
prostu slonce prawie w ogole sie nie pojawia, albo jedynie na kilka godzin.
dzisiaj zrobilo wyjatek, wiec zmuszona jestem siedziec na uczelni w pokoju o
zaslonietych oknach, az do chwili gdy zniknie za horyzontem.
Potem bedzie ok.
i im zrobi sie mroczniej tym wiecej gotow wylegnie na ulice, a w sobote
znowu odbedzie sie celebracja nocy w Grottan (tutaj), a takze w Burdl Rock
Cafe w Gdansku, ale o tym to informacje powinien podac K'haal, bo on jest
mistrzem ceremonii (a tak w ogole to pozdrowienia dla Ciebie, i Haaarona,  i
jeszcze raz gratuluje sukcesu Temple of Goths - Halloween edition, oczekuje
fotek, te co robil Kris sa podobno zajebiste, mam nadzieje wkrotce je
otrzymac).

kolejna uroczystoscia bedzie gig TON na poczatku grudnia, a tak by the way
to chcialabym sie dowiedzec co nasi goci sadza o nowej produkcji czworki z
NY city. Mi sie podoba.

Czytam wlasnie Necronomicon i zastanawiam sie nad wyprobowaniem moich sil.

Koncze, czekam na odzew

the Black Angel
on the exile

                        ...I wait for You