Odp: PROXIMA - a raczej co innego

----- Original Message -----
From: Sylwester Zelazko <slz@telbank.pl>
To: <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Monday, November 15, 1999 9:46 AM
Subject: Re: PROXIMA

> fanthir moge ? (chyba domyslasz sie co).

Nie chce sie wpierdalac miedzy szklanke a zakaske ale faktem jest, ze
zainicjowal Happiego kto inny.
Poza tym po co te nerwy ?
Przeciez nikt normalny nie otwiera zalacznik≤w bez zbadania na obecnosc
wira, nie ?
Wiec jezeli komus sie cos stalo to jest wsp≤lwinny.

Adam D
Jesli ktos ma LEKARSTWO na to " szczescie" to moglby nam to wyslac.
K. R.
lista dyskusyjna GOTYK - http://www.goth.art.pl/

   GETIN Internet Service Provider http://www.getin.pl/ http://www.gnet.pl/
Dostep K56Flex/V.90/ISDN, Darmowe konta BOX43.gnet.pl, Serwer gier SHOT.gnet.pl
 Internetowy paszport - dostep w kazdym miejscu Ziemi: www.getin.pl/ipass.html

All the best
K. Rakowski
---