Odp: Impreza w Proximie

>Czy bedzie radna z Ochoty?

No ┐e┐ chyba przestanΩ byµ dam╣ i powiem - "CURVA!!!!!".
Dok│adnie w niedzielΩ 14go mam zgrania tej ca│ej p│yty "akustycznej"!!! Od
12.00 do 24.00.
Bodajby to jasna cholera!
Ale mo┐e wpadnΩ choµ na chwilΩ. W ko±cu z Tr≤jki na My£liwieckiej jak nie ma
kork≤w to i w 10 minut siΩ dojedzie. Zale┐y jak bedzie sz│o to zgrywanie.
No i oczywi£cie tradycyjnie nie mam tak┐e co zrobiµ z dzieckiem...
Niewykluczone, ┐e w ko±cu wezmΩ go do studia.

Jak nie urok to przemarsz wojsk...

AnjaO

Czekam na przeszczep, potrzebuje twojej pomocy..
Zajrzyj na moja strone http://joannach.topnet.pl