Death In June, bylo: Re: obiecanki

Janusz Zielinski wrote:

> Zgadzam sie, tez zauwazylem, ze Douglas Pearce czasami spiewa
> tak jak Ian Curtis. Natomiast generalnie Death In June bardziej
> mi przypomina Swans.

W ogole madry jestem, bo ostatnio przeczytalem, ze termin
'Cold Wave' to sie wzial od pierwszego Death In June.
Na takim backkatalogu bylo. Prawda?

> [...]
> ze DIJ zrzyna z Currentow. Raz, ze juz raczej sa podobni do Swansow.
> Dwa, ze DIJ jest zespolem starszym niz Current 93. Wczesniej
> zaczeli wydawac plyty. Ponadto to raczej Currenci stopniowo
> upodobniali sie do DIJ, a nie odwrotnie. Pierwsze plyty Currentow,
> to dark ambient. Natomiast to najpierw w muzyce Death In June pojawily
> sie elementy typowe dla apocalyptic folka. Mam tu na mysli watki
> dzieciece, ballady ala "z gitara przy ognisku", dziewczece zewy
> i chorki, a glownie to wiele elementow bardzo nieuchwytnych.
> Tylko nie zrozumcie mnie, ze glosze wyzszosc DIJ nad Current 93.

A ja owszem, choc pewnie niewiele jeszcze slyszalem. Przynajmniej
ta apokaliptyczna czesc, bardziej mi sie podobna.

):F:(

   GETIN Internet Service Provider http://www.getin.pl/ http://www.gnet.pl/
Dostep K56Flex/V.90/ISDN, Darmowe konta BOX43.gnet.pl, Serwer gier SHOT.gnet.pl
 Internetowy paszport - dostep w kazdym miejscu Ziemi: www.getin.pl/ipass.html