Re: Castle Party 2000

MarKucH wrote:
[...]
> Mnie raczej chodzilo o pisownie, a nie zestaw wystepujacych, bo
> osobiscie
> mnie tam od Lacrimos'y bardziej satysfakcjonuje np.  SERPENT BEAT
> (swojskie i dobre, i niemetalowe) albo DAWN VISITORS.

Mnie za to Alien Sex Fiend, Ataraxia no i Fading Colours jak co roku.

> Zastanawiam sie wrecz nad zbojkotowaniem wystepu Tilo i spolki.

Przylacze sie pod warunkiem zbojkotowania jeszcze bardziej Kata
(o ile wystapi) i Lux Occulty.

):F:(

   GETIN Internet Service Provider http://www.getin.pl/ http://www.gnet.pl/
Dostep K56Flex/V.90/ISDN, Darmowe konta BOX43.gnet.pl, Serwer gier SHOT.gnet.pl
 Internetowy paszport - dostep w kazdym miejscu Ziemi: www.getin.pl/ipass.html