ASF (bylo: obiecanki)

> Jak jestes taki dobry to powiedz mi jeszcze czy te tytuly, ktore wymienilem
> to z jedne z ostatnich ?

Pewnie juz sam zdazyles sie dokopac do informacji, ale skoro
zapytales, to Ci odpowiadam. To plyty ze srodkowego okresu
(i blizej konca dyskografii niz poczatku).
Open Head Surgery - sam juz podales rok
Curse - 1990
Too Much Acid - 1989
Ktos podal link do ich strony tyle, ze nie moge sie polaczyc.
Natomiast znalazlem inny adres, pod ktorym widnieje tytul
"the official Alien Sex Fiend website":

http://www.asf-13thmoon.demon.co.uk/

Tam dyskografia tez liczy 23 pozycje, ale troche inne niz w All Music.

> I od kiedy oni graja/grali. Wiem, ze Open Head Surgery jest z 1992 roku.

Obydwa zrodla podaja, ze pierwsza plyta ukazala sie w 1983 roku.
Of course, ta data to nie jest poczatek muzycznej aktywnosci Fiendow.

Diamanda bless you! Ubu Krol

"Eat my fire I'm the New Messiah
Birds gotta fly ... fish gotta fry" J.G.Thirlwell

http://www.mat.uni.torun.pl/~ubukrool/ubu.html