Odp: Odp: obiecanki, bylo: Re: powiesc gotycka

----- Original Message -----
From: Janusz Zielinski <ubukrool@mat.uni.torun.pl>
To: <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Monday, November 08, 1999 3:13 PM
Subject: Re: Odp: obiecanki, bylo: Re: powiesc gotycka

> Dowcipnis. Wedlug All Music Guide zespol Alien Sex Fiend wydal
> dwadziescia trzy plyty dlugograjace (plus jeszcze cztery skladanki).
> A pewnie jest ich wiecej, bo na tej stronie czesto nie ma wszystkich
> plyt. W kazdym razie to byla jedna z kapel na ktorej sie wychowalem
> (a konkretnie to na ich pozyczanych kasetach).

Ten huk, ktory bylo slychac po przeczytaniu tego maila to nie kolejna
wybuchajaca knajpa jeno moja kopara osuwajaca sie bezwladnie na ziemie.

Widze przeto, ze w najblizszym czasie troche kasy peknie.
A juz myslalem, ze mam wszystkie plyty !

Jak jestes taki dobry to powiedz mi jeszcze czy te tytuly, ktore wymienilem
to z jedne z ostatnich ?
I od kiedy oni graja/grali. Wiem, ze Open Head Surgery jest z 1992 roku.

A tak nawiasem to to co znam to dosc zajebiste.

Adam D