Re: Zmiana watku

wojciech rolecki wrote:

> a bez '97 jest wersja? :)

No to pewnie nie ma...
Tylko ta znam, wiec tak mi sie moglo wydawac, jesli sa dwie.

> o tak. louise. michelle. ale i tak moim faworytem bylo strasznie dlugo
> 'backdoor'. nie wiem jak teraz, bo nie sluchalem bardzo dawno xymoxa. :)

I jeszcze "Evelyn".
A Backdoor rzeczywiscie jest swietny.

> ts: ...sanity assasin...

o wlasnie, tak bym go nazwal.

np. to samo

pzdrwm
):F:(

SKorzyStaj z WiELKiEj PrOmOcji !!!  NiE waHaj siE !!!
        ZaloZ NajTaNiej SwOj wlASnY SeRweR, doMenE, sKLeP ...
                http://www.virgo.com.pl