Re: Zmiana watku

Najtvolker wrote:

[...]
> wr> o. to jest niezle. taki ebm'owy zymoks. :)
> O,  mnie  sie  tak  nie  skojarzyl.  Wole  ten  stary Xymox,
> oczywiscie ten klan, bo sam zymoks to ten, no...

Ten "ebm'owy" to sie nazywa chyba Going Round '97

IMHO najlepsze sa utwory z tytulami w postaci zenskich imion.
Tak im jakos wyszlo.

> wr> ts: to samo co ostatnio..
> Jak to? TS nieodparcie kojarzy mi sie z usenetem.

Mnie z kodem identyfikacyjnym bota produkujacego FAQi.
Juz z niczym wiecej. Wszelkie nadzieje upadly.

):F:(

SKorzyStaj z WiELKiEj PrOmOcji !!!  NiE waHaj siE !!!
        ZaloZ NajTaNiej SwOj wlASnY SeRweR, doMenE, sKLeP ...
                http://www.virgo.com.pl