Re: Mini festiwal

MarKucH wrote:

> No przyszly tydzien zapowiada sie dosc rozowo:
>
> Devian, 1984, Kaspel, Silverman  Warszawa, Proxima, 26.10
>
> Legendary Pink Dots  Warszawa, Hybrydy, 27.10

Lepiej. Hybrydy znowu ruszaja. Jestem w szoku,
bo juz w pierwszym tygodniu sa dwa koncerty,
i to koncerty muzyki raczej alternatywnej.
27 LPD, a wczesniej - 24 - Tarwater.
No a potem do Torunia i Gdanska.
Niezle bedzie - 24/26/27/30/31
Nie wiem czy z tym wszystkim wyrobie.

> Co prawda na stronie LPD mowi sie o obu koncertach w Proximie,
> ale w sumie to juz drobnostka.

Ujeli razem Kaspela.

np. London After Midnight "psycho magnet"

pzdrwm
):F:(

SKorzyStaj z WiELKiEj PrOmOcji !!!  NiE waHaj siE !!!
        ZaloZ NajTaNiej SwOj wlASnY SeRweR, doMenE, sKLeP ...
                http://www.virgo.com.pl