Re: Syria

Sylwester Zelazko wrote:

[...]
> taaa. nie jestem. w prostej lini mam do Ciebie do domu jakies 500m.

Niezle. Jakos z naglowka ktoregos wydawalo mi sie, ze jestes z
Poznania...
W takim razie bede mogl Ci jakies piwo postawic.

> jak wiesz gdzie jest przychodnia to obok sa takie 3 pietnastopietrowce.
> ten najbardziej srakczowaty najblizej ulicy.

W sumie nie wiem, ale pewnie jeszcze zdarze zauwazyc.
Powiedz mi jedno: Jak Ty tam zyjesz. Reakcje znajomych
na moja przyprowadzke mozna skrocic do:
"Nie zyjesz. Zabija cie lysi a jak nie oni to drechy"

np. ontario blue 'shine'

):F:(

SKorzyStaj z WiELKiEj PrOmOcji !!!  NiE waHaj siE !!!
        ZaloZ NajTaNiej SwOj wlASnY SeRweR, doMenE, sKLeP ...
                http://www.virgo.com.pl