Re: Syria

On Tue, 19 October 1999 at 2:24:04 +0100, Fanthir wrote:
> Niezle. Jakos z naglowka ktoregos wydawalo mi sie, ze jestes z
> Poznania...
sam jestes z poznania! :>> moze wziales to z irca
ze siedzialem na poznan.irc.pl :))

> W takim razie bede mogl Ci jakies piwo postawic.
e. nie wiem czy moge pic. srednio moj zoladek zyje.
wiec wole picie zredukowac do minimum.

> Powiedz mi jedno: Jak Ty tam zyjesz. Reakcje znajomych
> na moja przyprowadzke mozna skrocic do:
> "Nie zyjesz. Zabija cie lysi a jak nie oni to drechy"
e. jakso zyje. jeszcze na samym osiedlu nie zdazylo mi sie dostac.
a lysych naprawde malo widuje.
ale moze tam kolo poczty faktycznie ich byc wiecej.
koles tam mieszka przy samej poczcie - okno ma na ten plac zabaw
gdzie lysi sie spotykaja. i jakos jeszcze zyje. znaczy nie wiem
czy jeszcze zyje bo w sumie nie widzialem go od roku :))

--
slz