Nowe Horyzonty / disco polo ok !!!

Oczywiscie ze bez klipow sa do niczego - przeciez nie bez przyczyny
wiekszosc teledykow krecona jest albo na Majorce albo w Turcji

Jak gwiazda , to gwiazda - sa pieniadze sa efekty.

wczoraj rowniez mialem przyjemnosc trafic na liste przebojow disco polo
podsumowanie wrzesnia - ludzie na kacu ta muzyka robi naprawde wrazenie -
zaczolem ogladac i tak sie w tym pograzylem ze, ze wzruszenia obejrzalem to
do samego konca -  no ale jak w to nie wjechac ,jak spiewaja takie
znakomitosci
jak Antek Szprycha - czy tez jego cud partneka o ksywce Ziuta Szprychowa ,
no i oczywiscie cud pieknosci Shazza chodzaca legeda disco polo ktora
zajela pierwsze miejsce na liscie z piosenka Slodki Charlie ( o zgrozo ) a
nad tym wszystkim czuwal jakis piekny mescizna prowadzacy caly ten burdel ,
o ksywie DJ Wicus ( a moze Wacus , tez by pasowalo ) - ktory za
konferansjerke dostaje u mnie 5+. ( ludzie to poprostu matol do kwadratu ,
musze go miec na nastepnej mojej plycie - a co bedzie mi zapowiadal utwory
, a co stac mnie !!!! )

z disco polowym pozdrowionkiem

Dj Pipek

> sa multimedialni. Bez wizji to jednak juz nie to...

Znam to. Tez czasem ogladalem. Najbardziej zapadlo mi w pamieci trio Milano.
Twarze troglodytow, ruchy sloni i do tego proba synchronizowanych ukladow
tanecznych. Wywalali sie na rytmie, na kazdym ruchu. Ogladalem to ze sto
razy, a za kazdym
padalem ze smiechu.
Albo taki Skaner. Dorwali jakiegos czarnego i lazili z nim po blokach
dzwoniac do mieszkan.
Co kto otworzyl i zobaczyl ich dresiarskie facjaty to pekal ze strachu i
lypal z ktorej strony
pierwszy bejsbol poleci.
A zauwazcie jak oni robia playbacki do "teledyskow". Szami k.... nie znaja
tych wieziennych
rymow.
Uff - ulzylem sobie:)))).
Trzeba czasami troche pogadac o tej podkulturze.
To tak jak zrobic kupe.
Ups !

> Z mrocznym pozdrowieniem,  Anja O

Dziewczyno co my wiemy o muzyce !
Z diskopolowym Hej !

Adam D

"... matka zaplakana czeka na swego syna..."

lista dyskusyjna GOTYK - http://www.goth.art.pl/