Odp: Odp: Nowe Horyzonty

>glowe
>
>Gayga i Prorok !

Jeszcze lepiej - ProRock.
Faktycznie, byla mocarna jak nikt. Niezapomniane wrazenia...
Klimaty lepsze nawet niz w totalnie kiczowatym filmie "To tylko rock" czy
cos takiego. Ha, ha! Pamieta ktos?
Ach... Jak milo, ze jest tu wiecej takich staruszkow jak ja... Mozemy sobie
powspominac...
A Universe... To bylo cos... Niemniej calkiem niedawno (tak ze 2 lata temu)
wydali nowa plyte. Niechcacy slyszalam. Dalej ten sam wdzieczny glosi
niepowtarzalny sposob interpretacji. ;)
Tak... Ci mlodzi to wiele stracili... Choc i teraz nie jest zle. Obejrzalam
niedawno Disco Relax i oszalalam. A moj facet to autentycznie dostal szalu i
teraz lata i szuka kasety zespolu LAMICO bo powiedzial, ze jest to muzyka
jego zycia i odmienila go na zawsze.  :))) Faktycznie, ja tez nie moge
ciagle po tym dojsc do siebie. Ale wolalabym jednak ich kasete video, bo oni
sa multimedialni. Bez wizji to jednak juz nie to...

Z mrocznym pozdrowieniem,  Anja O

:)))
Ania