Re: Cure Party

Blasko wrote:

> Zlot fan≤w The Cure (organizowany przez Tomka Stalewskiego)
> The Funeral Party
> 15/10/1999, godz. 18.00
> klub metro-mechanik
> Warszawa, ul. Narbutta 87 (r≤g Wo│oskiej)
> (dojazd tramwajami 10, 17, 33)
> koncerty, profesjonalni dj-e, konkursy
> dobra zabawa do czwartej rano
> bilety w cenie 15 zl do nabycia przy wejsciu
> Uwaga!!! do klubu wchodzi maxymalnie 300 os≤b
> jesli chcecie zarezerwowac bilety (fozzie@polbox.com) - beda do odbioru na
> bramce do godz. 19.00

Chyba przyjde, chociaz wszystko co ma w nazwie "Party" zle mi sie
kojarzy :-G
No wlasnie. Niech mi ktos wymysli jakas ladna zastepcza nazwe, bo jak
uzyje
"Gothic Party" to bedzie tragedia.

):F:(

SKorzyStaj z WiELKiEj PrOmOcji !!!  NiE waHaj siE !!!
        ZaloZ NajTaNiej SwOj wlASnY SeRweR, doMenE, sKLeP ...
                http://www.virgo.com.pl