Nowe Horyzonty Muzyki :o)

> Tak... Ci mlodzi to wiele stracili... Choc i teraz nie jest zle.
Obejrzalam
> niedawno Disco Relax i oszalalam. A moj facet to autentycznie dostal szalu
> teraz lata i szuka kasety zespolu LAMICO bo powiedzial, ze jest to muzyka
> jego zycia i odmienila go na zawsze.  :))) Faktycznie, ja tez nie moge
> ciagle po tym dojsc do siebie.

Czy mamy rozumiec, ze LAMICO zostanie oficjalnym supportem CLOSTERKELLERA?

I zeby nie bylo calkiem offtopikowo - kto z was bedzie 10 w Warszawie na
koncercie LAMICO-CLOSTERKELLER-
PARADISE LOST?  :o) Czy jedzie ktos z Katowic?

A moze jeszcze ktos sie wybiera 11 do Krakowa na Moonlight. Zreszta jak
macie jakies namiary gdzie i o ktorej jest ten
koncert to prosze sie podzielic. Mam nadzieje, ze trasa nie skonczy sie jak
tej wiosny, kiedy sie nie odbyla, a ja jak kretyn czekalem pod Proxima 2
godziny :o(

SlavusCo