Re: Rezerwat raz jeszcze

piotr zagorski napisal:

pz> dla wszystkich fanow Rezerwatu - mam dobra wiadomosc - piosenka Zaopiekuj sie
pz> mna ( z plyty The Best Of ) - jest z powrotem po kilku latach na liscie Trojki -
pz> glosujcie a utrzyma sie dluzej - teraz jest na 29 i o jedno oczko wyprzedza
pz> Closterkellera - Czas Komety

Czy  masz  na  mysli  taki  niby-techno  remix? Bo ta wersja
zupelnie mi nie przypadla do gustu.
         Nie wiem czy ogladaliscie 'Nakarmic kruki'. Tam byl
         taki  fajny  kawalek,  kilka  razy  sie  pojawial.
         Ostatnio slyszalem jego wersje dance. 8-<