Re: Nowe Horyzonty

piotr zagorski napisal:

pz> Drogie  Bractwo  mam  pytanko  natury  osobisto        -
pz> pracowniczej   ,   wlasnie  zabieram  sie  do  zrobienia
pz> skladanki pt. Nowe Horyzonty - to jest Cold Wave - cos w
pz> rodzaju  holdu dla muzyki z lat naszej mlodosci , dzieki
pz> ktorej  sluchamy teraz tego czego sluchamy , a nie kapel
pz> z  serii  Majteczki w Kropeczki ( no chyba ze ktos z was
pz> tego  slucha  - to przepraszamv ! )( zartuje )
Nie  ma takiej kapeli. Ale wydaje mi sie, ze pijesz do kapel
z  nurtu  electro-polo-dark. Znam kilka fajnych bandow z tej
sceny. Chocby Shazza McCoy czy Krawczyk Eternal.

pz> Oto  lista  zespolow  i  piosenek  ktore  moga  sie  tam
pz> znalezc:

pz> 1. Aya Rl / Ulica
pz> 2. Closterkeller /Jeszcze raz do konca ( moze cos innego )
pz> 3. Blitzkrieg / Wall of Jericho
pz> 4. Made In Poland / ja Mysle
pz> 5. Gardenia / papierosy i zapalki
pz> 6. One Million Bulgarians / Czerwone Krzaki
pz> 7. 1984 / radio niebieskie oczy Heleny
pz> 8. Ziyo / Poza Tym Miejscem ( lub Graffiti )
Jak Ziyo, to i Republika byc moze.
pz> 9. Siekiera / Ludzie wschodu
pz> 10. Madame / Sybilla
pz> 11. Variete / I znowu ktos przestawil kamienie
pz> 12. Pornografia / 4 M
To moze jeszcze Bruno the Qustionable?
pz> 13. Aurora / Plejady
pz> 14. No Smoking / .... cos ???

pz> takie sa moje plany , moze macie jakies inne - czekam na podpowiedzi (
pz> podziekowania na plycie gwarantowane )
Jak beda podziekowania, to jeszcze cos napisze. ;)

pz> Druga wiadomosc to taka , ze bede dzwonil do naszego oddzialu w Czechach , z
pz> pytaniem czy maja jeszcze w dystrybucji plyty XIII Stoleti , i czy nie mozna ich
pz> rozprowadzac na terenie Polski , wiec jest szansa na normalny dostep do ich
pz> plyt.
Kiedys  (w zeszlym roku) specjalnie pojechalem do Wawy, zeby
kupic  sobie  ktoras  plyte. W Czeskim Centrum nie mieli ani
jednego CD i ani jednej MC. Chetnie bym sobie np. zaczerpnal
mp3 'Trzynaste znamie'. Fajnie, ze sie tym zajales.

pz> Trzecia - wiadomosc , to ze do konca tygodnia dostane plytke Rezerwatu i bede
pz> mogl ja wam skopiowac .
O, cholera.

Pozdrawiam,
 Najtvolker (niecalkiem volker)