Re[8]: Rezerwat

Adam D napisaƂ:
AD> Troche Gary Numan, troche Bauhaus.
Bauhaus na pewno. A Smith? Chyba tez.

AD> "This server you`ve been trying to reach  is dead. Thaks to the NATO. F**k
AD> Clinton."
AD> Polityka - cholera.
Polityka  to  fajna zabawa. Pokazuja Cie w tv i sa zdjecia w
gazetach. :-)

AD> Fajna byla. Duzo nieznanego stuffu. Tak w stylu "a tribute to... ". Jedyna
AD> zmoka to
AD> kowery jakichs ichnich kapel. "Zaopiekuj sie mna..." brzmialo idiotycznie.
AD> W sumie to dziwne ze u nas tak slabo rozpromowani a tam power na calego.
Kumpel  mowil  mi, ze podobno jakis zespol nagral ich cover,
nie  wiem  czy  to  nie  byl  Devil  Doll. Ale to byly chyba
'Parasoleki'.

AD> Ludzie  sami  nie  wiecie  co tracicie. Jakies Lakaieny,
AD> Tiamaty... A Polacy nie gesi...
To  przeciez  Wojciech  Rolecki  wspomnial  nieodzalowanego
Kapitana Nemo. O!

AD> Polecam
Skoro Ste-fan poleca, to ja tez.

Pozdrawiam,