Re: Nowe Horyzonty

----- Original Message ----- >

1. Aya Rl / Ulica
2. Closterkeller /Jeszcze raz do konca ( moze cos innego )
3. Blitzkrieg / Wall of Jericho
4. Made In Poland / ja Mysle
5. Gardenia / papierosy i zapalki
6. One Million Bulgarians / Czerwone Krzaki
7. 1984 / radio niebieskie oczy Heleny
8. Ziyo / Poza Tym Miejscem ( lub Graffiti ) - Graffiti !!!!
9. Siekiera / Ludzie wschodu - proponowalbym Misiowie puszysci . Ludzie
wschodu sa na
plycie a Misiowie to unikat.
10. Madame / Sybilla
11. Variete / I znowu ktos przestawil kamienie
12. Pornografia / 4 M
> To moze jeszcze Bruno the Qustionable?
13. Aurora / Plejady
14. No Smoking / .... cos ???

> Kiedys  (w zeszlym roku) specjalnie pojechalem do Wawy, zeby
> kupic  sobie  ktoras  plyte. W Czeskim Centrum nie mieli ani
> jednego CD i ani jednej MC. Chetnie bym sobie np. zaczerpnal
> mp3 'Trzynaste znamie'. Fajnie, ze sie tym zajales.

Czeskie Centrum slynie z reedycji Karela Gotta i JakosTam Vondrackowej.
A wiecie ze Karel Gott to kryptonim Carla McCoya ? Okazuje sie ze facet
pochodzi z Czech.
A to ze nie widac po nim wieku (wiek = 100 lat) zawdziecza Czeskim mistrzom
skalpela.
No i kapeluszowi. Choc ja twierdze ze to jego syn.
Pierwszy Gott w tej czesci Europy.

> pz> Trzecia - wiadomosc , to ze do konca tygodnia dostane plytke Rezerwatu
i bede
> pz> mogl ja wam skopiowac .
> O, cholera.

Dzizas.