Re[4]: Rezerwat

Ste-fan napisaƂ:
AD> Tak, bracie my dinozaury do odstrzalu.
AD> Lecz powiedz mi jedno, co kto wie o gotyku jezeli nie zaczynal od
AD> Rezerwatu.
Nie moge sie z Toba nie zgodzic.

AD> Pamietam pierwsze klipy na ktorych wokalista mial taki diaboliczny
AD> makeup. Do tego takie troche goth-elektroniczne nastroje.
Tak. Byly po prostu swietne.

AD> To co dzis w modzie. Lezka sie Panie w oku kreci.
AD> Wtedy wszyscy gadali ze wiocha... a dzis.
Jaka wiocha? GotyK przez duze G i K.

AD> Powiedz wiecej o tym reunion.
AD> Ten sam (oby) sklad ?
Sklad ponoc dokladnie ten sam. Klasyczny.

AD> Jakies remasteringi klasycznego materialu ?
AD> Podobno ma wyjsc multimedialny CD BOX "Beastest of Rezerwath".
AD> Jakies dzialania studyjne ?
Juz  Piotr Zagorski o tym wspomnial. Rzeczywiscie maja wydac
plyte.

AD> Prawde mowiac rok temu slyszalem takie plotki ze goscie cos
AD> zaczynaja nagrywac ale nie wierzylem. Potem ktos mowil o demowce
AD> nagranej z nowym gitarzysta ( z rozpadajacego sie Die Dreie Fuckeren),
AD> ze na kilometr jedzie SofM tyle ze wiecej nowej krwi.
Racja.  Graja  ostrzej.  Ale klimat ciagle ten sam. 'Zamiast
serca  kalkulator'. Ostatnio byl taki koncert w Lodzi. Grali
jeden  kawalek, chyba jakis cover Fields. To bylo zwyczajnie
niesamowite. A ile gothow sie wtedy zeszlo.

AD> "...zaopiekuj sie mna nawet gdy nie bede chcial..."
    "...zaopiekuj sie mna nawet gdy nie bede chcial..."
    "...mocno tak."