Odp: Rezerwat

>Powiedz wiecej o tym reunion.
>Ten sam (oby) sklad ?
>Jakies remasteringi klasycznego materialu ?
>Podobno ma wyjsc multimedialny CD BOX "Beastest of Rezerwath".
>Jakies dzialania studyjne ?
>
>Prawde mowiac rok temu slyszalem takie plotki ze goscie cos
>zaczynaja nagrywac ale nie wierzylem. Potem ktos mowil o demowce
>nagranej z nowym gitarzysta ( z rozpadajacego sie Die Dreie Fuckeren),
>ze na kilometr jedzie SofM tyle ze wiecej nowej krwi.

A nie laska do mnie uderzac z pytaniami?? Toc przecie tam gra moj wlasny
osobisty perkusista - closterowy Gero Klawe.  :)))))
Ale na razie wiele nie wiem. Wiem tylko, ze nagrywali chyba gdzies we
Wroclawiu. Znaczy on zabieral tam bebny. Hm... A moze to nie z Rezerwatem
nagrywal? Hm... Mam sie go zapytac? I co chcecie wiedziec?

AnjaO