From: Najtvolker <mpoloz@krysia.uni.lodz.pl>
To: <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Sunday, September 26, 1999 11:40 AM
Subject: Re[2]: Rezerwat

> wojciech rolecki napisa3:
>
> wr> chyba jestem za mlody, zeby kojarzyc ten zespol...
> To znaczy, ze ja jestem juz strasznie stary? ;)

Tak, bracie my dinozaury do odstrzalu.
Lecz powiedz mi jedno, co kto wie o gotyku jezeli nie zaczynal od
Rezerwatu.
Pamietam pierwsze klipy na ktorych wokalista mial taki diaboliczny
makeup. Do tego takie troche goth-elektroniczne nastroje.
To co dzis w modzie. Lezka sie Panie w oku kreci.
Wtedy wszyscy gadali ze wiocha... a dzis.

Powiedz wiecej o tym reunion.
Ten sam (oby) sklad ?
Jakies remasteringi klasycznego materialu ?
Podobno ma wyjsc multimedialny CD BOX "Beastest of Rezerwath".
Jakies dzialania studyjne ?

Prawde mowiac rok temu slyszalem takie plotki ze goscie cos
zaczynaja nagrywac ale nie wierzylem. Potem ktos mowil o demowce
nagranej z nowym gitarzysta ( z rozpadajacego sie Die Dreie Fuckeren),
ze na kilometr jedzie SofM tyle ze wiecej nowej krwi.

"...zaopiekuj sie mna nawet gdy nie bede chcial..."

Ste-fan.

lista dyskusyjna GOTYK - http://www.goth.art.pl/