Re: Ja naprawde sie staram...

wojciech rolecki wrote:

> [...]

No to oczywiscie gratuluje!
A nadal jestes zainteresowana udzialem w tej imprezie gotyckiej?
Bo juz powoli zaczyna sie to zlepiac w calosc i trzeba bedzie sie
oficjalnie spytac. Ten pokaz mody na przyklad, to Twoj pomysl,
wiec najlepiej jak Ty go poprowadzisz :)

> ze tak spytam profilaktycznie i chyba retorycznie: po ile bilety? :-F

Tak zwykle to w Proximie kosztuja 28, ale jak dwie gwiazdy graja
to moze byc drozej. A bilety na gothic-party beda po 8 i 12 zl.
Tu sie zdziwilem. Mogloby byc drozej, taka impreza.

):F:(

SKorzyStaj z WiELKiEj PrOmOcji !!!  NiE waHaj siE !!!
        ZaloZ NajTaNiej SwOj wlASnY SeRweR, doMenE, sKLeP ...
                http://www.virgo.com.pl