pisac, no juz

Dobra, od tej chwili pisac na adres gotyk@goth.art.pl
Jak odpowiadacie na listy to zmieniajcie adres ze starego
na nowy. Stary jeszcze postoi chwile, a potem go wywale.
Kanal IRC o gotyk #gothpl a jakby nie dzialal to #goth.pl
Ten pierwszy chwilowo nie dziala, ale zaraz zacznie.
Ten drugi dziala, sprawdzalem.
Ale trzeba laczyc sie przez polskie serwery bo inne
nie widza (to tez sie potem naprawi).
Moze by tak jakos sie umowic na konkretna godzine
i cos zaczac, ee? Ja irca nie lubie, ale jak juz jest...

No i pisac w ogole (Najtvolker? Adam? spicie? - tesknie za Wami;)
I niech mi ktos odpowie na ten list w dowodzie, ze do niego
doszedl...

pzdrwm
):F:(

SKorzyStaj z WiELKiEj PrOmOcji !!!  NiE waHaj siE !!!
        ZaloZ NajTaNiej SwOj wlASnY SeRweR, doMenE, sKLeP ...
                http://www.virgo.com.pl