Re: dla Khaala

>dzieki za zaproszenia!!!
>Dziewczyny wyjada do Gdanska juz w piatek w nocy, zatem beda tam
rano -
>czy bedziecie mogli sie nimi tam zaopiekowac???
>ja w piatek jade do W-wy i pojade stamtad do gdanska w godzinach
>popoludniowych, bedziemy z moim przyjacielem ok. 17.00.

Czesc

Ja tez przyjade, razem z Ania i jej przyjacielem.
Ale poniewaz ja  bede wracal ze Zgorzelca (tam mam inne spotaknie ;-)
wiec do konca nie wiem kiedy dotre do Wa-wy (mam nadzieje Aniu ze
jakies
polaczenie dogodne jest, czekam na maila od kolegi ktory ma mi
przyslac
jakies polaczenia PKP, ale o tym jeszcze na privie pogadamy)
jesli jednak mialbym problem z polaczeniem i dotarl do Gdanska pozniej
 to prosze o dokladne wskazowki jak dotrzec do miejsca imprezy.
jakie autobusy MPK i ile przystankow trzeba jechac.

Pozdr
Mariusz MarKucH Kucharski

P.S.  Pozdrowienia dla Sylwka Zelazko ;-)
(no prosze jaki ten swiat maly)

)