Odp: Clan Of Xymox - Creatures

Smola napisal:
> Wlasnie dokonalem czynnosci zakupu metoda tradycyjna, czyli polzalem do
> sklepu plytowego ........... i kupilem najnowszy Clan Of Xymox - Creatures
>
> Pierwsze wrazenia:
> Chlopaki powrocili do starej nazwy i wreszcie zaczeli grac jak ludzie :)
> To co dzialo sie od twist of shadows bylo dla mnie powaznym
> nieporozumieniem.
>
> A tu prosze pierwszy otwor i juz brzmi pieknie ....tylko po kiego grzyba
ten
> wokal ala eldritch ??? z zespolow imitujacych Sisters Of Mercy i tak nie
do
> [...]

Moim skromnym zdaniem dwie pierwsze plytki Zajmoksuff ( a szczegolnie
Medusa ) sa nie do przeskoczenia. Szczegolnie, jak sam zauwazyles, z wokalem
ala AE. Ale poza tym Creatures bardzo mi sie podoba.

Pozdrowionka
W@ldek

--
CZY CHCESZ WYGRAC 2000 PLN ? http://www.empik.com/ft2k.htm
Milenijna Loteria Promocyjna tylko do 31 stycznia w EMPiK.com