Clan Of Xymox - Creatures

Wlasnie dokonalem czynnosci zakupu metoda tradycyjna, czyli polzalem do
sklepu plytowego ........... i kupilem najnowszy Clan Of Xymox - Creatures

Pierwsze wrazenia:
Chlopaki powrocili do starej nazwy i wreszcie zaczeli grac jak ludzie :)
To co dzialo sie od twist of shadows bylo dla mnie powaznym
nieporozumieniem.

A tu prosze pierwszy otwor i juz brzmi pieknie ....tylko po kiego grzyba ten
wokal ala eldritch ??? z zespolow imitujacych Sisters Of Mercy i tak nie do
przebicia jest Merry Thoughts.

Jeszcze sie nie oswoilem z plytka, ale jedno jest pewne ..... nie jest to
super odkrycie, ale niewatpliwie bede z przyjemnoscia czekal na nastepna
plyteczke i koncercik w bolkowie.

Aha bedac na fali zakupow ...... nabylem rowniez pierwsza plytke Calan Of
Xymox pod mocno tajemniczym tytulem Xymox ;) (gdzires ja kiedys pozyczylem
...i wiecie jak to bywa) Bede musial porownac obie plyty - wnioski
udostepnie :)

SMOLA
"... and no flesh shall be spared ..." Mark13
http://www.sisters-of-mercy.mtl.pl
http://www.darkzone.mtl.pl