Re: Zwierzenia newbisa laflajkbladem podszytego

On Tue, Jan 25, 2000 at 09:04:32PM +0100, Najtvolker wrote:

> Zaraz, zaraz... czy to nie jest ten album ze
> smyczkami? Z coverem  Bowiego "Heroes"?
> To podobno ten jeden porz▒dny album. :-)

nie ten, a love like blood [oprocz nowego snakekillera]
jest calkiem niezle, wedlug mnie.

> Ja tam wolΩ knoty w stylu "Flags of Revolution".
> :-) Szczeg≤lnie "Johanesburg" za punkowe zaciΩcie
> i konkretny przekaz.

a, johanesburg, o tak, panie. pierwsza klasa. :)

> Jeszcze tylko dodam, ┐e SoM s│ucha│em m.in.
> dlatego, ┐e u┐ywali automatu perkusyjnego. Co
> nadawa│o im takiego industrialnego kopa - bo ja
> kiedy╢ w og≤le tylko elektro s│ucha│em - DM etc.

tez jestem fanem automatow perkusyjnych.

np: diary of dreams 'bird without wings' po raz n-ty.

--
so hot to assimilate - we'll rot or annihilate