Re: Powitanie i cos jeszcze

Julia Gruszczyńska była łaskawa napisać:

JG> Witam wszystkich serdecznie.

Witaj Julio!
[...]

JG> gotyckie moze byc nawet miasto w
JG> ktorym sie mieszka. Wystarczy odrobine sie przyrzec...

Właśnie. Łódź jest strasznie gotycka. Przyjezdni
mówią, że tu zawsze pada i jest pochmurno.

No, i mamy największy cmentarz w Europie - tak mi
powiedziała koleżanka-artystka, która się zajmowała
tematyką cmentarną.

Sporo architektury neogotyckiej.

I całą masę dekadenckich knajp. W Łodzi jest
się gdzie upić. :-)

JG> ps. Prosze o litosc w komentowaniu :)

A masz. :-)

Pozdrawiam