doktorat

> I tylko boje sie , zeby nie
> ukazalo sie kilka artykulow na ten temat na stronach Khaala czy
> Najtvolkera  , pozniej kilkanascie audycji w radiu i telewizji , z
> dziesiec prac doktorskich(przy okazjii zycze ci Marcinie zebys)  i po 20
> latach sedziwy Prof. Starowicz powie nam w telehorrorze że seks drogie
> dziatki to mozemy podzielic na oralny , analny i gotycki. Amen .

cytuje sam siebie , to szczyt megalomanii , ale do rzeczy
Uzupelniam , bo zdaje sie ze zgubilem kawaleczek mysli
...zycze ci Marcinie zebys w pogonii za szufladkami i nalepkami nie
zatracil tego co tez wazne a moze i najwazniejsze ...
vH
ale prawda mialo mnie juz wiecej nie byc
no to znikam

"....remember me , I used to live for music...."

CZY CHCESZ WYGRAC 2000 PLN ? Milenijna Loteria
Promocyjna tylko do 31 stycznia w EMPiK.com
http://www.empik.com/ft2p.htm