Szufladeczki

No no, niezle was wzielo.
Ruszyly sluszne protesty przeciwko temu strasznemu szufladkowaniu i sortowaniu, niszczacemu przyrodzona wolnosc do nieprzynalezenia i odrzucania wszelkich zniewolen. Ludzie, skoro szufladki was nie obchodza to dlaczego temat rozciagn▒│ sie jak g.. na asfalcie i istnieje na dlugo po tym, jak cala sprawa zostala zamknieta ? Co chcecie zmieniac ? JΩzyk ? Je╢li tak, to gratuluje, wezcie przyklad z administracji amerykanskiej, ona ma juz wypracowane wzorce.
Moze niedlugo dojdzie do tego, ze jak bede chcial nazwac kota kotem, to Towarzystwo Opieki Nad Zwierzetami zaprotestuje przeciwko nieuzasadnionemu szufladkowaniu. Jak jakiemus swirnietemu amerykanskiemu seksuologowi odbilo i tak to nazwal to mam stworzon▒ przez niego nazwe przerabiac zeby nie pokala│a niewinnych romantycznych uszek i  idealistycznych wyobrazen o gotyku ? Do cholery, ludzie, przeciez ci, co tworza rze╝by z ludzkiego miesa tak┐e uwa┐aj▒ siΩ i sa uwazani za goth≤w-ba, zbieraja nawet wsrod nich nagrody za stworzenie najbardziej gotyckiej w nastroju strony w internecie- nagrody przyznawane przez was- goth≤w.
Sko±czmy moze z sexem, bo mam wrazenie, ze chcemy rozmawiac o zeczach powaznych i ostatecznych, a boimy sie myszy.
Pozdrawiam
                                    M.