Re: goth nadal zyje - Londyn

> glownym
>
> Nienawidze tej koszulki :-p. Marry me Young?

Mnie sie podoba.

> Leeds, Aniu, Leeds!!! ;-)

Bylam w zeszlym roku - nic ciekawego.

> A tak poza tym, to Anglicy (Uwielbiam tych ludzi...
> prawda ze
> dziwak jestem?)
Nie jestes dziwak, ja tez ich uwielbiam, choc mam o
nich nieco inne zdanie. Oni sa bardzo mili dla obcych,
w ogole najczesciej uzywanymi slowami tutaj sa chyba
zwroty typu "cheers", "sorry", "Thanx" - z taka
uprzejmoscia nigdy wczesniej sie nie spotkalam,
wszyscy sa cholernie mili (no,  moze oprocz niektorych
czarnoskorychh, bo zauwazylam tu ich pewna niechec w
stosunku do bialych). Poznalam naprawde wielu
cudownych ludzi, coz - moze ta grzecznosc to tylko na
pozor, bo tak wypada, ale wole to niz chamstwo i
nieuprzejmosc tak charakterystyczna dla niektorych
krajow...

 sa ogolnie chlodni w stosunku do
> obcych,
Nie wydaje mi sie. Nie spotkalam sie z chlodem ze
strony anglikow.
 ale
> staraja sie byc mili. nie sa tak obludni, zaklamani
> i ogolnie
> pop******eni jak amerykanie ;-)

Oj, to na pewno. Oni moze po prostu sa dobrze
wychowani.
. Maja za to dosc
> oziembly
> stosunek do polakow

Do Polek to chyba jednak nie ;-)

 (wiecie jaki u nich jest
> stereotyp polaka?).

Jak wszedzie - kojarzeni jestesmy z polska wodka...
Moj mezczyzna uwaza ponadto, ze Polaka to mozna poznac
po wasach. Bo to cos bardzo w Polsce popularnego. Ale
to jest jego wlasna obserwacja.

> Ach... ja musze tam pojechac z moim glownym celem:
> Zapalic
> swieczke na grobie Iana Curtisa...

Ja to mialam takie cele:
a)zobaczyc Brixton Academy - nic ciekawego, relikt
minionej epoki...
b) odnalezc w Londynie ulice All Saints Road (dawna
siedzibe merciful release) - okazalo sie, ze znajduje
sie ona w dosc podrzednej dzielnicy londynu, takze
niczego ciekawego tam nie znalazlam
c) pojechac do Leeds - najbardziej zamek mi sie
podobal

i pare innych pomniejszych, ktorych nie bede
wymieniac...

A.