Re: goth nadal zyje - Londyn

> moja
> slowa
>
> tzn?

Tam sie okazalo, ze srednia wieku to mniej wiecej
40-45 i poza tym bylo to male miasteczko, gdzie
wszyscy sie znaja i niezbyt (chyba) toleruja obcych,
jeszcze szczegolnie w sytuacji gdy sa to dwie ubrane
na czarno kobiety (bo ostatnio przyjechala do mnie
gotycka kolezanka - niektorzy ja znaja - mowa o
sabinie) i dwoch nieznajomych facetow. Poza tym moja
koszulka ma taki niezbyt grzeczny cytat z utworu TSOM
- "F..k me and marry me young". To chyba bylo glownym
powodem tego poruszenia.
 podobno na polnocy UK [nottingham, whitby :)]
> jest
> milej.

nie wiem, nie mialam okazji tam byc. Niestety juz
wkrotce musze wracac do Polski... Tak i tak sobie
wyjazd przelozylam...
A.