wyniki i nie tylko.

----- Original Message -----
From: Haarrron XII <haarrry@iq.pl>
To: <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Saturday, January 22, 2000 3:16 AM
Subject: Odp: wyniki

> Wiesz, sam sie za glowe zlapalem. Moonspell "Wolfheart"?!
> No ale tak ludzie glosowali. To wlasnie sie u nas rozumie pod pojeciem
> "gotyk" :(

Każdy dla siebie coś dziwnego znajdzie w tym zestawieniu.
Ja nie mogę wyjść z podziwu na to co widzę między pozycją 1 i 4.
Nie to żebym miał coś przeciw tym grupom... tyle, że sam zaczynam mieć
wątpliwości
czy wszyscy mówimy o tym samym Gotyku.
Aczkolwiek mile zaskoczyła mnie pozycja nr 1.
Nigdy nie przypuszczałem, że to może być możliwe (???).
A jednak.

> Dzieki za cieple slowa pod adresem stronki.
> Pozdrawiam

Niech Wam Błogosławi.

AdamD