Re: K'haal- album

Powiedz, ktore obrazy Beksinskiego Cie interesuja.
Te, które Wy uznajecie za najbardziej pasujace do gotyzmu- nie moge narzucac
wam, jak ma wygladac kultura, ktora tworzycie .
Mam z nim kontakt
> bezposredni i moge cos tam sprobowac. Przynajmniej zapytam. Jest on bardzo
> milym czlowiekiem i moze i bylaby szansa na jakies porozumienie.Chyba, ze
te
> sprawy musza zawsze isc przez jego impresaria (czy jak to tam nazwac),
wtedy
> juz gorzej. Ale moze nie...
Jesli tylko wyrazi zgode na umieszczenie swoich prac w albumie tego typu, i
jesli Wy uznacie te prace za reprezentatywne dla tego co nazywacie gotykiem-
bede szczesliwy mogac wam sluzyc. Pamietaj, to ma byc album/ksiazka,
pokazujaca panorame kultury, a nie najznakomitszych.
> I czy interesowalyby Cie tez jego grafiki komputerowe? Bo chyba cos kiedys
> mi mowil, ze je rozdaje za darmo... Chyba, ze cos mi sie przeslyszalo.

Chyba tak- w Lodzi ich wydruki sprzedawano po 1000- 1200 zl.

Z gory dziekuje i pozdrawiam

M.

CZY CHCESZ WYGRAC 2000 PLN ? Milenijna Loteria
Promocyjna tylko do 31 stycznia w EMPiK.com
http://www.empik.com/ft2p.htm