Odp: K'haal- album

>nie mam wielkich szans na uzyskanie zgody na publikacje od ludzi, ktorzy
...sa tak cholernie drodzy :( (dla >porownania, koszt wydania calego albumu
to ok 6-8 tys, podczas gdy jedna praca pana B. potrafi kosztowaµ >2 tys),
poza tym mam nadzieje przedstawic  ludzi nieco mniej znanych,
identyfikujacych sie z gotykiem/zmem, >a niedocenianych czy nieznanych, niz
machac przed oczami wielkimi nazwiskami.
>Czy opis subkultury- (dlaczego "sub" ?)- na pewno zarys historii, proba
zdefiniowania zalozen kierunku, >podsumowanie znanych mi manifestow
gotyckich. Jak sie domyslasz wydam ten album sam- zajmowalem sie >juz
skladem i grafika, pracuje jako grafik komputerowy- mam nadzieje ze dam
sobie rade, a jesli mialbym >czekac na dofinansowanie, to... Problemem nie
sa pieniadze, a raczej materialy i zebranie zgody artystow na >zamieszczenie
ich prac

Powiedz, ktore obrazy Beksinskiego Cie interesuja. Mam z nim kontakt
bezposredni i moge cos tam sprobowac. Przynajmniej zapytam. Jest on bardzo
milym czlowiekiem i moze i bylaby szansa na jakies porozumienie.Chyba, ze te
sprawy musza zawsze isc przez jego impresaria (czy jak to tam nazwac), wtedy
juz gorzej. Ale moze nie...
I czy interesowalyby Cie tez jego grafiki komputerowe? Bo chyba cos kiedys
mi mowil, ze je rozdaje za darmo... Chyba, ze cos mi sie przeslyszalo.

AnjaO

CZY CHCESZ WYGRAC 2000 PLN ? Milenijna Loteria
Promocyjna tylko do 31 stycznia w EMPiK.com
http://www.empik.com/ft2p.htm