Re: Odp: FAQ listy dyskusyjnej GOTYK wersja 1.0

> Drogie dzieci... Babcia Ania was zapewnia

Patrzcie ja, wiekowa kobieta sie znalazla, phi... :o)

> To bylo tak w okolicach lat 1985-92 mniej wiecej.

Niektorzy pamietaja te czasy, tez wtedy zaczynalem sluchac takiej muzy (choc
bylem wtedy b. malutki  i milutki :o). Dopiero pozniej w miare dorastania
przyszedl czas na cos powazniejszego: gotyk, rock, pozniej rap, dance i
wreszcie to co lubie najbardziej: polish disco-folk.

SlavusCo