Odp: Odp: FAQ listy dyskusyjnej GOTYK wersja 1.0

>jak swiat i
>wyr≤znienie.
>alternatywna ?

Drogie dzieci... Babcia Ania was zapewnia, ze w czasie gdy ten termin
funkcjonowal, to mial sens. Chodzilo generalnie o muzyke trudniejsza,
zakrecona, wchodzil w to takze nurt postpunku itp. Tak ogolnie to bylo
postpunk i new wave po prostu. Choc nie po prostu, bo troche takich innych
podobnych tez... E! Nie chce mi sie w to wglebiac i opisywac, wiec uwierzcie
mi na s│owo.
To bylo tak w okolicach lat 1985-92 mniej wiecej.

AnjaO

Czekam na przeszczep, potrzebuje twojej pomocy.
Zajrzyj na moja strone http://joannach.topnet.pl