Re[2]: Hotel Transylwania

Zwracam honor
znalazlam ze 6 czesci Saint-Germain, ale w takich cenach ze sobie na razie
daruje, moze za miesiac w ramach prezentu urodzinowego, na razie chce
sprawdzic co nowego pojawilo sie w Blue Fox'ie z ciuchow gotyckich.

>Zaczalem w zeszlym roku czytac "Wampir Lestat" i musze
>przyznac, ze mialem tylko jedno wrazenie "bochomaz"; nie
>lubie jake Amerykanki probuja pisac o Europie.

jak lubisz wywody bardziej teologiczno-wywnetrzniajace sie to polecam
Memnocha, ale ja z tym walczylam z miesiac, a udalo mi sie dokonczyc po 3
miesiacach przerwy - musialam bo inaczej gubilam sie w Armandzie.

Long live the goth!

Angel

@ [CWb] W++ Mr++ Mm++ Me Mk++ Le+++ Ll muz+ vamp+++
RPG+ MP uzw- imp++ IRC--- LGot+ len hor