Re: Hotel Transylwania

>opowiesci
>ksiegarni SF
>
>Nie mam zielonego pojecia. Nie widzialem zadnych, wiec pewnie nie.
>W sumie, to kupilem te ksiazke przypadkiem, i to za jaka cene...
>2,40zl :-) Tez sie ostatnio wlasnie dowiedzialem, ze to nie singleton
>- przypis w ksiazce.

>Sporo.
>
>Ja myslalem, ze to jakis straszny shit. Wzialem ksiazke do reki.
>Przekartkowalem, i gdzies przy koncu ujrzalem slowo "wampir"!!
>
>Nawet sie zdziwilem, ze to sie da czytac. Nie wiesz czasem z jakiego
>kraju pochodzi autor/autorka?

Zawsze wydawalo mi sie ze US, ale postaram sie dzisiaj poszperac na sieci to
moze cos wiecej znajde, wiem ze dostepna jest w Polsce jej kniga SF
'Przedswit' mutanci i te klimaty, ale tez sie fajnie czyta. JAk by ktos
chcial to mam spis chyba wszystkich pozycji o Saint-Germain. Moge podac, a
jak cos zdobede to dam znac.
Na razie tym co lubia te klimaty polecam Queen of the Damned, the VAmpire
Armand, a takze Memnoch the Devil, oczywiscie Anne Rice. Zazwyczaj dostepne
w ksiegarniach angielskich, a bardzo fajnie sie czyta.

Gothic hail

Angel