Re[2]: Pierwsze wrazenia

Vampyr Fanthir napisal:

F> i duzo gothmetali do bicia :)

Ta, już sobie wyobrażam te biedne dzieci...
:-)
Czytają grupę i za cholerę nie mogą się połapać, co jest
grane? "Przecież ... to gotyk, sami tak o sobie mówili."
:-)
A niech sobie słuchają, czego chcą.
Może się czegoś nowego dowiedzą, i im się zmieni.

W sumie jakby wszyscy słuchali takiej porządnej gotyckiej
muzy, ale takie całkiem gotyckiej ;-) , to co za sens
miałoby bycie gotem. A tak: "Jestem Gothem - uuuuughhh,
zaraz was wszystkich zjem.".

NP: SOM "Colours"

Szczerze rozbawiony, ten co w sygnaturce
--
Najtvolker [www.free.com.pl/najtvolk]