Odp: czepianie sie FAQ i pytanie

>No coz, chyba nikogo nie zaskocze, jak powiem, ze nie ma
>specjalnego makijazu dla gotow... Spyataj sie mamy, siostry,
>kolezanki, dziewczyny, etc, etc, Gdize sie kupuje makijaz, one
>ci powinny powiedziec

zle sie wyrazilem
nie chodzi mi o 'specjalny makijaz dla gotow' - jak sie wyraziles
w zasadzie chodzi mi o makijaz ktory mozna wykorzystac nie tyle na codzien
co dosc szczegolnych chwilach, na scenie etc.
(cos bardziej przypominajacego relwizyt teatralny niz przedmiot (makijaz)
codziennego uzytku)
chodzac i pytajac sie sklepach z makijazem i tego typu asortymentem zadna z
pan tam pracujacych nie dala mi wyczerpujacych odpowiedzi
nie wiedzac gdzie szukac (ksiazka telefoniczna tez nie pomogla) pytam sie
tutaj
w sieci znalazlem cos co sie zwie gothic.fashion FAQ lub cos w tym stylu
tam znalazlem duzo ciekawych adresow tyle ze jak mozna sie domyslic
poza naszym krajem

!

>M.Alexander

SJ