Odp: FAQ listy dyskusyjnej GOTYK wersja 1.0

>Wreszcie cos inteligentnego.

ja jak zwykle sie nie zgodze
i odegram role przeczki
nie do konca prawda
szufladki maja pewna pozytywna strone
jak kazdy schemat etc.
ale rowniez jak kazdy schemat nalezy je traktowac miekko
tzn zdawac sobie sprawe z tego ze ty TYLKO szufladki
przykladowo gdyby nie szufladki nie dowiedzialbym sie o 'gotyku' tej liscie
i paru innych rzeczach
sluchalbym bauhaus joy division christian death w blogiej nieswiadomosci
;-)
ale tak w ogole to faktem jest ze z dwojga zlego
wybral bym totalny brak szuflad niz fanatyczne do nich przywiazanie

> [...]
>Najbardziej z tego wszystkiego debilstwa rozbraja mnie stary jak swiat i
>zaschniety
>jak g≤wno termin "muzyka alternatywna".
>Idiota, kt≤ry to stworzyl zasluguje na szczeg≤lne wyr≤znienie.
>Bo ja sie zawsze zastanawiam jak moze istniec muzyka alternatywna ?
>Do czego alternetywna, w jakim sensie... - bez sensu.
>
>Szufladki sa dobre dla tych kt≤rzy "aktualnie" sa np. punkami i nie chca
sie
>pomylic by
>nie splamic swojej przynaleznosci. Potem "staja sie" metalami i wiedza, ze

owszem
mi swego czasu tego typu szufladkowanie  bardzo sie przydalo
ale dzieki istnieniu szufladek moglem z nich wyjrzec i zobaczyc cale biruko
;-)
no a poza tym szufladki to korba do wyciskania szmalu dla pewnych ludzi
a nie nalezy sie spodziewac aby cos zniknelo z tego swiata jesli da sie
przetworzyc na pieniadz
szufladki to dzielo mamona

>Ktos napisal, ze NME to zle spozytkowana srajtasma.

co sie kryje za kodem NME ?
skonczyl mi sie papier ;-)

>Wiekszosc tych gazetek (i nie tylko muzycznych) istnieje po to, zeby
>zapedzac ludzi
>do kasy. Sam pare razy dalem sie nabic w butelke tzw "prasie fachowej" i
juz
>swoje
>wiem
>

>ciao