Odp: Absynt i regula

----- Original Message -----
From: AdamD <amneai@priv4.onet.pl>
To: <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Friday, December 17, 1999 12:13 AM
Subject: Odp: Absynt

No Tak jak to zwykle bywa..(jak zwykle)..nikt nie ma pojecia o Absyncie
Nie zgadzam sie z wami...
Ja milam okazje sie napic  Absyntu...prawda jest taka..ze jest to cholernie
pyszne jezeli umie sie to przyrzadzic....sposob podania i przygotowania jest
najwaznieszy....i od tego zalezy wrazenie koncowe.. a jezeli chce sie to pic
z butelki..na prywatce..(cholera i jeszcze zielone!!!!!!!!???????..Ludzie
zwariowaliscie???) no coz to ja sie wcale nie dziwie..ze jest to wstretne..a
definitywnie napewno nie smakuje jak....denaturat

~W