Re[2]: cos dla depeszowcow

Vampyr Sylwester Zelazko napisal:

SZ> i jezdziles na kolonie nad morze i tam kupiles album taki duzy ze zdjeciami
SZ> tekstami depeszow  ? (hehe to takie skojarzenie bo mi sie przypomnial
SZ> depeszowiec ktorego poznalem na koloni x lat temu - byl z z lodzi :>

Eeeehh,  nie  raczej...  Na  koloniach bylem raz w zyciu - w
Biadolinach  Radlowskich,  ale mialem... zaczekaj... chyba 9
lat.
------
Moja kolezanka sluchala depeszow i tak jakos... Tzn. jak ona
sluchala   dm   to   wtedy   kolekcjonowalem...  ehm,  ehm,
przepraszam, Scorpions - jeee!

NP:  Dzieci Kapitana Klosa "Tato - Tato"

Pozdrawiam,
 Najtvolker
 http://www.free.com.pl/najtvolk