Odp: Co w radiu piszczy

Moze podpowiedzia beda propozycje, ktore ludzie przysylaja nam na strone -
chodzi o najlepsza plyte gotycka.
Oczywiscie trzeba tez wziac na to poprawki - ktos rozbawil mnie do lez
glosujac na "Gothic" Paradisow (choc plyta bardzo mi sie podoba, ale gdzie
tam gotyk? Chyba tylko w tytule) czy na jakas plyte Bathory...

>wszystko, byle nie artrosis i x11 stoleti, blagam.
>polecam klasykie: christian death 'only theatre of pain' chcialbym
>uslyszec w radiu. :)
>jesli w audycji nie bedzie gothmetalu, to juz ja lubie. ;>

Wszystko, tylko nie christian death! Zartuje oczywiscie, bo IMHO nie powinno
byc ograniczen - jak gotyk, to gotyk i  to ten industrialny, prawie
transowy, i klasyka ale tez takie "blackowe" historie jak Artrosis,
Moonspeel (Sin/pecado) czy Theatre of Tragedy (Aegis).
Natomiast zyczenia typu "audycja bedzie zajebista, jezeli poleci to, to i to
bez tego i tego" sa IMHO chybione. Nie lepiej wlaczyc sobie plyte z ta muza,
a nie czekac pol nocy na kawalki, ktore sie zna na pamiec?

Pozdrawiam
GOTHIC ART:  www.gothicart.iq.pl